Barák, Evička, majtky, disciplína

01.07.2020

Mokrá hlava. Včera ráno jsme s mamkou jely na barák za klukama. Mamka spěchala, chtěla tam být co nejdříve. Ze sprchy jsem ještě měla mokrou hlavu. Venku ale bylo vedro, takže jsem to neřešila. Loni jsem se totiž pár dní před operací nachladila a museli mi přeložit operaci a nerada bych, aby se to opakovalo. Po cestě jsme se stavily do obchodu. Mamka chtěla udělat klukům radost a když drží tu dietu, koupila jim speciální proteinovou zmrzku. Jak se později ukázalo, moc dobrá nebyla. Prý něco jako zmrzlý kefír. Fuj.

Pošta. Chtěly jsme ještě na poštu, protože jsme si s mamkou objednaly nějaké oblečení z Altisportu. Ona si udělala radost a já to od ní budu mít k narozkám. No jenže se už mamce nechtělo zdržovat, tak si budeme ještě muset počkat.

Kávička. Když jsme teda přijely, zaúkoloval taťka Lukiho, ať udělá ledovou kávičku. Mamka se hned hrnula, že mu ukáže, jak jednoduše jí dělá ona. Tak spojili síly a za chvíli jsme už seděli a popíjeli.

Řidič slečny Daisy. Musela jsem se smát. Na terasu totiž nemáme bezbariérový přístup. Měla jsem s sebou vozík i berle a předpokládala jsem, že kousek od auta tam dojdu. No taťka mě čapnul a dovezl až na místo. Ale později jsem si to vynahradila a pomáhal mi se procházet po trávě a opět jsem trénovala na nerovném terénu.

Evička. My máme na vysávání robotku Tes a kluci mají na sekání zahrady robotku Evičku. Ale nebojte, o víkendu má zasloužené volno a pracuje jen od pondělí do pátku. Když jsme tam tak chodili, ptala jsem se, kdy Evička vyjede a bude pracovat. Na to taťka, že už měla jezdit. Potom, co jsme se vrátili do pergoly se ptal Lukiho, jestli jí náhodou nepodepisoval dovolenkový lístek. Prý že ne, jen včera mákla víc, tak má odpočinek. V pořádku, nemusíme volat odbory.

Majtky. Původně jsme na baráku spát neměly, tak jsem neměla nic sbaleno. No ale nakonec to dopadlo jinak, protože večer se na návštěvu stavila známá a tak jsme poseděli. Večer jsem se ale po horkém dni těšila na sprchu. Neměla jsem s sebou ale čisté prádlo, tak jsem taťkovi říkala, ať mi dá nějaké starší trenky. No mamka měla s sebou nějaké věci ještě jak byla u mě a měla i náhradní prádlo. Takže vyřešeno.

Disciplína musí být. Když jsem si lehla, slyším, jak za mnou jde taťka. Prý jestli jsem si vzala olej - jak jsem psala, že mě uvrtal do Zinzina. Bylo vtipné, jak tam nade mnou stál s rybím tukem a lžičkou :-D. Abych nááhodou nevynechala, když svoje zásoby mám doma.


ZE ŽIVOTA KRYPLÍKA
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky