90-60-90...Haha :-D

05.05.2021

Návštěva módní návrhářky předčila moje očekávání (teď už teda bývalé módní návrhářky.) Potkali jsme se před barákem - mě vezl z práce taťka a Marta přijela svým autem. Byla moc sympatická a milá a hned jsme si potykaly. Nyní je to teda taťkova kolegyně, ale bylo na ní vidět zápal a s jakou láskou mluví o šatech a návrhářině. Tehdy skončila kvůli českým klientkám tedy hlavně kvůli jejich náturám. Ale sem tam se ke své lásce vrátí a já jsem už z první návštěvy měla skvělý pocit. Probraly jsme styl šatů a představy, pak si mě poměřila a na řadu přišel i náš model Migo, kterému samozřejmě musela taky vzít míry :-D. Ještě šaty zdaleka nemám, ale mám tušení, že to bude něco výjimečného a s mým docela nízkým sebevědomím jsem cítila, že se v náš den budu cítit opravdu skvěle. Dokonce má zkušenosti s šitím na vozíčkáře, takže má vychytané mouchy, aby byly co nejpohodlnější. Trochu se obávala, jak Migo bude snášet, že má nějaký obleček. Ale Maty jí názorně předvedl, že se opravdu nemusí bát. Oblíkl mu jeho tričko a pak se nám přiťapkal ukázat.

Dneska po práci jsem rozposílala nějaké maily ohledně DJ a fotografů. Měla jsem jeden tip od kamarádky - jedna její kamarádka sice není profík, ale fotky má pěkné a cenu super. Když jsem se totiž dívala na profíky, rychle jsem vystřízlivěla - ceny jsou někdy opravdu šílené. Jeden fotograf, do jehož fotek jsem se hned zamilovala byl dokonce dvakrát dražší, než co dám za šaty. Moje marnotratné já sice nad fotkama slintalo a křičelo jojojooo toho berem...ale musím se držet trochu při zemi.

Už to pořádně začíná - přípravy a zařizování. Vůbec se mi do toho nechce a nechápu, jak se v tom někdo může vyžívat :-D.  Jo nejraději bych to dala na starost nějaké agentuře, ale to bychom zase s rozpočtem byli úplně někde jinde.

Tak trochu to teď vypadá jako deník nevěsty než původní účel blogu - no hold korona. Ale o víkendu možná pojedeme k Matyho mamce do Mistrovic. Teda on s Migem pojede určitě, já uvidím podle toho, jestli naši budou mít čas nás tam hodit...protože cestovat vlakem s vozíkem, psem a chodítkem...to bychom ve dvou nedali.



ZE ŽIVOTA KRYPLÍKA
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky