Keto neketo

17.09.2020

Takže palačinky se povedly a byly fakt výborné. Doplněné tvarohem, malinami a čekankovým sirupem (vše se může) to bylo nejlepší jídlo.

Asi mám masochistické sklony, protože jsme se s Matym dívali na Master chefa. Zrovna jsme ale měli ty palačinky, tak to nebylo tak strašné. Už tak tam ta jídla vypadají nádherně a když máte dietu, tak ještě líp.

Po zkušenostech s keto dietou Maty poznamenal, že staroušci z našeho silvestrovského zážitku museli být na keto dietě, jinak to prý není možné.

Stejně jsme zjistili, že tato dieta není pro nás. Když jsem ji kupovala, neměla jsem o tom popravdě moc načtené. Zlákal mě taťka, když jsem viděla výsledky. No ale jelikož dieta a tato zvláště snižuje hladinu serotoninu a my ho s Matym oba už tak máme málo a bereme antidepresiva po těch všech peripetiích, kterými jsme si prošli, to u nás při této dietě vypadalo jako na bojišti 😁😁. A navíc od pondělí nastupuju fitko a při fyzické zátěži je to taky nevhodné. Dohodli jsme se teda, že budeme keto prokládat normálním zdravým jídelníčkem a není možné, aby kila nešla dolů a forma nahoru.

Dneska odpoledne jsem s taťkou jela do Opavy do Ergony, kde mi zaměřili ortézy. Měli to tam skvěle vychytané. Dveře na čidla, které se vozíčkáři otevřou přesně v trase vozíku a samozřejmě bezbariérové wc nechybělo. Po Opavě jsme jeli do Ostravy do nákupního centra, kde měl taťka schůzku a pak jsme tam nakoupili.

Následovala jízda na polikliniku v Hrabůvce, kde jsem měla cévní vyšetření. Jsou tady do večera. Já jsem byla objednaná na 18:15. Je 19:04 a přede mnou ještě jedna paní. Už jsme tu jen my a uklízečky...Těším se domů.

ZE ŽIVOTA KRYPLÍKA
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky