Klip, maminka to vždy myslí dobře :D

03.07.2020

Desmod. Ráno jsem projížděla novinky na fb a najednou na mě vyskočilo, že moji miláčci - slovenští Desmod před pár minutami zveřejnili nový klip. Takže ihned následovalo jedno z mnoha a mnoha přehrání. Hned mi udělali lepší den. Písnička se jmenuje Moj svet a je perfektní. Ještě, že jsem sama doma. Asi už bych Matymu lezla na nervy, protože dneska tady hrála...no nepočítala jsem to :-D. A to ještě není konec dne...

Nákup. Potřebovala jsem nakoupit, ale nebyl to nějak šílený nákup a na rohlíku je minimum pětikilo. Tak jsem se rozhodla, že se vydám na menší nákup na vozíku. Mluvila jsem předtím s mamkou a říkala mi, že prší, ať si vyčíhnu, kdy bude pěkně. Ne asi mami...pojedu v největším lijáku. Po tom, co mi uraženě řekla, že jsem blbá mi položila telefon :-D No když jsem pak jela, počasí bylo ok, ale jak jsem vyjížděla z obchodu, začalo poprchávat, ale nebylo to nic strašného. Honilo se to dneska celý den. Vzpomněla jsem si na mamku a musela jsem se smát.

Tipy. Klikněte sem a sem a koukněte na nové tipy kam zajet na výlet.


ZE ŽIVOTA KRYPLÍKA
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky