Madlo, sem a tam, seznam

29.06.2020

Madlo. Včera mi Maty přendal madlo, co mám na záchodě do koupleny, ať se mi lépe vylézá. Drží na přísavkách a podtlakem se přidělá. Uprostřed noci slyším ránu a hned mi bylo jasné, odkud vítr fouká. Madlo se uvolnilo a řachlo na zem. S sebou vzalo sprcháče a věci, co jsem měla na stoličce pod umyvadlem. Ráno jsem madlo znovu přidělala. Myslela jsem, že na to nebudu mít sílu, ale povedlo se. A drží. Teď uvidíme, jak proběhne zatěžkávací zkouška.

Průjem. A aby to nebylo jediné noční vyrušení, když jsem šla v noci na záchod a už jsem šla zpátky do ložnice a že je to opravdu jen pár krůčků, tak se tělo uprostřed cesty rozhodlo, že to ještě není všechno a že musí ještě na velkou. Tak jsem se otočila a hurá zpátky. Kurňa to si to tělo nemohlo rozmyslet a odbýt najednou? Nene asi každý krok navíc dobrý :-D.

Seznam. Večer jsem volala Matymu a bála jsem se, ať na mě není naštvaný, protože nás ve čtvrtek čeká prohlídka místa na svatbu, chtěla jsem probrat seznam hostů. Jako původních devadesát je opravdu moc. Musíme to trošku zredukovat, jinak se nedoplatíme. Většinu tvořila Matyho rozvětvená rodina. Nic proti, ale vzdálené příbuzné, které stejně nevídá, tam asi mít nemusíme. Bála jsem se, že mě pošle do háje, ale kupodivu ne. Sice teda nejsme na konečném čísle, ale snad to bude únosnější.

Zkouška. Hlásím, že zatěžkávací zkouška madla dopadla dobře. Drželo a lépe se mi vylezlo, takže palec nahoru.


ZE ŽIVOTA KRYPLÍKA
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky