Music Bar & Luxury Hookah Lounge - Áčko (Ostrava)

15.09.2020

Předevčírem navštívili podnik, který nedávno otevřeli kousíček od našeho baráku. Jedná se o Music Bar & Luxury Hookah Lounge - Áčko. Nevěděla jsem, co si o baru mám myslet. Přístup do baru byl zcela bezbariérový, takže fajn. Uvnitř to vypadalo docela dobře. Obsluha byla docela OK. Jen je trošku divné, že když jsme si dávali dýmku, tak se platila samostatně a jen v hotovosti, zatímco pití jsme pak mohli normálně zaplatit kartou. Když nám servírka řekla, že nám pošle odborníka na dýmky, myslela jsem si, že to bude super. No že by se nějak skvěle vyznal, se říct nedalo. Nakonec ale dýmka chutnala dobře a drinky byly super. Co se mi moc líbilo, tak na stolech mají QR kódy a vy si můžete objednat a nečekat na obsluhu. Další fajn vychytávka je stroj na nachos jako v kině. Ale nezkusili jsme je. Později, když jsem potřebovala na záchod, zjistila jsem, že mají bezbariérový. No jenže tam radost končila. Když jsem ho totiž odemkla, zhrozila jsem se. Před záchodem byl obrovský vysavač a spousta dalšího bordelu. Tak jsem teda zase zamkla a jela na normální. Když jsem vešla tam, na prkénko byly pozůstatky zaschlé moči. A když jsem zavadila o prkénko, tak spadlo...A to zrovna otevřeli a na záchodech takový bordel. Uzavřela bych to tak, že posezení fajn, dokud nepotřebujete na wc. Takže nedoporučuji prostatikům a lidem s malým měchýřem. 😀


ZE ŽIVOTA KRYPLÍKA
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky