Naše šťastné a veselé

29.12.2020

Naše Vánoce byly opět skvělé. Už třetím rokem v šesti  a druhým rokem, co jsou s náma i dva hafani. Svátky byly veselé, chaotické i klidné tiché i hlučné...no prostě takové, jaké mají být.

Jak jsem psala, svátky nám začaly 23., kdy k nám dorazila budoucí tchyňka. Mamka ji nabrala na nádraží. U nás jsme teda poseděli a mamka pak jela domů. A my už jsme pak seděli u telky. Večer ještě Monča udělala Matyho oblíbenou sekanou, bez které prý nemá Vánoce.

No a 24. to začalo. Ráno nás vyzvedla mamka (heh dlouho jsme se neviděli no :-D) a vyrazili jsme na barák za klukama. Jen naskládat vše do auta byla sranda. A to si večer předtím mamka s taťkou přehodili auta, abychom se vešli. V rámci úspory místa mi bylo zakázané si vzít chodítko a musela jsem si vystačit s berlema, takže jsem logicky ani nic nepobrala. Jako na potvoru pršelo, takže jsem se jen modlila, aby mi berle nepodklouzly a abych nehodila držku. Braly se tašky s dárkama, tašky s našima věcma, mříž do auta pro psa a samotného Miga. Došli jsme k autu, já jsem se usadila a ostatní organizovali chaos. Jakmile se otevřel kufr, Migo byl jak z divokých vajec, nic kolem ho nezajímalo, jen se dral do auta, aby mu náhodou něco neuniklo a nenechali jsme ho doma a já jsem tak dostala menší spršku z mokrého psa. Zbytek věcí byl po sedadlech a pod nohama. Vše naloženo a mohlo se jet.

Dorazli jsme na barák. A jak se Migo dral do auta, teď zase opačně spěchal ven. A než se stihla zavřít elektrická brána, málem zdrhnul. Do toho vyběhl malý Kevin a už tam splašeně pod nohama lítali dva. Postupně se nanosily věci z auta. Všude byl kravál. Přes štěkot psisek jsme se všichni vítali. Ať žijou svátky. Konešně se hafani uklidnili a my jsme se v klidu usadili a začalo se povídat a popíjet vaječňák a jako kulisy nám hrály pohádky. Odpoledne se pěkně překulilo v podvečer a konečně jsme se chystali jíst. My s Matym a jeho mamkou jsme byli vánočně oblečeni od rána a zbytek se šel dát do gala. Když taťka přišel, musela jsem se smát. Moc mu to slušelo, ale říkala jsem mu, že víc gay tričko už si vzít nemohl - stříbrné, lesklé, no prostě naše hvězda jasná. Všichni (včetně něj) se začali smát a dali mi za pravdu. 

Konečně přišlo na řadu rozbalovaní dárků. Ufunění a přežraní jsme se teda usadili v obýváku a Luki postupně rozdával dárky. Kdysi jsme si je rozdali a pak si je každý rozbaloval. Ale od té doby co slavíme svátky společně s Matym a Mončou, tak přinesli tradici, že každý, kdo dostane dárek ho rozbalí a ukáže všem a až pak se rozdává dál. No takže při šesti lidech a dvou psech se z toho stane dlouhá procedura. Ježíšek byl bohatý a všchni byli spokojení. Nejlepší ovšem byli Migo s Kevinem. Nejen, že dostali tři prdele dárků, to jim nestačilo. Ani jeden si nejdřív nevšímal svých dárků, ale byli zvědaví, co má ten druhý - no co kdyby měl něco lepšího, no ne?

Z rozbalování dárků jsme byli všichni unavení. Pustili jsme telku a chvíli jen tak odpočívali. Později jsme vytáhli novou hru, co jsme s Matym dostali. Byla skvělá a nasmáli jsme se. Ale to by nebyla naše rodina, abychom se u toho i nepohádali. No klasika. 

Šlo se pozdě spát, takže jsme si ráno všichni přispali. Nasnídali jsme se, pro velký úspěch jsme ještě jednou hráli hru, a než jsme se posbírali, bylo odpoledne. Mamka nás vyhodila doma. Věci jsme nechali, tak jak jsou a vyvalili jsme se na sedačku, kterou jsme si pěkně rozložili. S Mončou jsme si pustili Lásku nebeskou - chápete, že ten film nikdy neviděla? Pro mě to je nej vánoční film a bez něj si Vánoce nedovedu předtstavit.

Další den opět přijela mamka a jeli jsme do Třince za Matyho babi (Mončinou mamkou) a jeho strejdou a sestřenicí. Stoly se opět prohýbaly. Mám jejich rodinu moc ráda, takže jsem se tam moc těšila. A Bylo to skvělé odpoledne. Já jsem od jeho babičky dostala řetízek se slonečkem pro štěstí, což mě dojalo. Večer jsme dorazili opět K.O. 

Další den jsme se vydali s Migošem na psí hřiště. Nejdřív jsme tam byli sami a pořádně se vydováděl. Později mu přišli dva kamarádi, teda jeden kamarád a jedna kamarádka a bylo veselo. Mimo jiné jsem od Ježíška dostala skvělou tašku na vozík a kapsičku na mobil a doklady, takže jezdím vytuněná. No a taška hned byla poskákaná a špinavá od psů. Naštěstí to byl jen prach a šlo to dolů. Odpoledne jsme strávili u televize.

28. už tak pěkně nebylo, takže na hřiště se nešlo a jen jsme se váleli. Odpoledne jsme chtěli hrát hru, ale vytáhli jsme zrovna takovou, kde bylo potřeba 4 lidi a my byli jen tři. No lezli nám oči z důlků, když mamka zrovna odemykala dveře a doplnila nás. Prý chtěla zavolat, ale chcípl jí mobil. Ale lepší načasování si vybrat nemohla. No Maty s jeho mamkou se pohádali a Monča už málem balila kufry. No nakonec se to nějak uklidnilo a odejla až dnes - měla odvoz.

Dneska teda už sami. Monča ráno odjela, Maty měl dopoledne doktorku a já jsem se pomalu pustila do uklízení toho bordelu tady. Odpoledne se ještě na chviličku stavili naši. Taťka mi pomáhá s odvoláním, ať mi zvýší invalidní důchod a potřeboval po mě ještě nejaké lékařské zprávy. Kdyby to klaplo, bylo by to skvělé.


ZE ŽIVOTA KRYPLÍKA
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky