Noc za všechny prachy

08.05.2021

Hugo je fascinovaný mojim vozíkem, takže jakmile se pohnu, v tu ránu jde za mnou. Buď mi leží u koleček nebo vozík olizuje. No marné Monča asi bude muset pořídit vozík i pro něj.
Maty na Huga udělal evidentně dojem, protože mu počůral matraci. Nasraně ji přetočil na druhou stranu, ale bylo to jen další místo k označkování. Ještě, že jich tu Monča měla víc - tuhle už ubráníme.
V noci, když jsem potřebovala na záchod, tak jsem si zapla baterku na mobilu a jela jsem. Nemohla jsem ale nejdřív pořádně vymotat a pak se dostat na záchod, protože Hugoš se mi motal pod kola - fascinace vozíkem ho bohužel neopoštěla ani v noci.
A když se nemotal, tak furt chodil otravovat Miga. Spali jsme všichni v jedné velké místnosti, tak se vlastně pořádně nevyspal nikdo. 
Ráno, než jsme se stihli rozkoukat, tak Migo Hugovi sežral snídani. Hugoš z něho bylo bobek vyjukaný a stejně ani žrát nechtěl. Museli jsme pak vzít Migoše ven, aby se v klidu nažral. 
Dneska během dne už jsou větší kámoši a zrovna oba chrápou - no jo měli náročnou noc bobátka 😁. Moc dlouho jim odpočinek nevydržel. Hugo pak  trhal peřiny a když se po něm v jedné chvíli Migo ohnal, lekl se tak, že spadl na prdel a vymáchal si ocas v misce s vodou. Nebo když Hugo ukořistil můj reflexní pásek a stočil se mu v tlamě, málem ho sežral. Večerní krmení taky bylo záživné. Ani jeden nechtěl žrát svoje, protože byli přesvědčeni, že  ten druhý má určitě něco lepšího.
Hlavně, že je veselo.
Teď je zase chvilku pokoj - čerpají síly na druhé kolo večerní bojovky jak nenechat páníčky vyspat.

ZE ŽIVOTA KRYPLÍKA
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky