Opět "doma"

03.08.2020

Poslední dny se nic extra nedělo. Pořád stejný nemocniční režim. Tak jen pár střípků. Hlavně pro mojí nejvěrnější čtenářku Domču, která se dožaduje dalšího příspěvku. 😁

Tejpy. Už několik dní mě trápily bolesti levé strany mezi zadkem a kyčlí. V noci mi z toho pak cukala noha a nemohla jsem usnout. Zachránila mě Gabča, která mi zablokované a nateklé místo namasírovala a zatejpovala. Dost se mi potom ulevilo.

Mamka. V pátek odpoledne se na chvilku stavila mamka a přinesla mi čisté prádlo. Donesla mi jednu knížku. Taťka mi od známého nějaké půjčil. Jsem teda zásobovaná a čtečka má dovolenou. Teda až do pondělí. Přes víkend jsem ji přelouskala a jiné tu ještě nemám.

Nudný víkend. V sobotu odpoledne se za mnou stavil miláček. Poseděli jsme a zahráli hry. No ale neděle byla dlooouhá. Dopoledne jsem pospávala a odpoledne si četla.

Stěhování. No a dneska po snídani jsme se konečně stěhovali zpět na naše oddělení. Konečně se do postele nemusím drápat po schůdcích a můžu si ji polohovat pomocí ovladače. Musím říct, že tenhle luxus mi doma bude chybět. Dali nás na super pokoj. Na oddělení je jedna velká úplně bezbariérová koupelna s bezbariérovým záchodem. No a naproti mame jeste samostatne wc jako u každého pokoje. Takže jsme 3 na dva záchody. Vedle je Silva na pokoji totiž sama. Když jsme byli minulý týden na tom druhém oddělení, tak tam nás na jeden záchod bylo 6 a furt tam někdo byl. Jen jsem se modlila, ať mě akutně nechytne průjem. No děs.

Odpoledne za mnou byl miláček a donesl mi spoustu drobných dárečků jako krém, jelení lůj, gumičky...no prostě vše co se hodí. A večer jsem viděla i taťku. S Matym to bylo ok...ten tu byl normálně odpoledne na tajňačku. S taťkou to bylo komplikovanější, protože tu byl zrovna pro věci, když nám vozili večeři. Tak jsem se sestřičky ptala, jestli za ním na chvíli nemůžu. Řekla mi, že mi nemůže říct, že jo, ale že si můžu zajet dolů na kafe. Hlavně nenápadně. 

Psaní přes zeď. Minulý týden jsme na pokoji byly po 3. A když už jsme zase dvě s Dášou, psala jsem Silvě alespoň přes zeď. Dali ji vedle nás. Tak jsem ji psala, jestli jí už je smutno a podobné blbosti.

ZE ŽIVOTA KRYPLÍKA
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky