To byl zase nápad!

15.09.2020

Když jsem konečně doma, přišel čas na onu slavnou keto dietu. Chtěla jsem začít v pondělí, ale Maty namítal, že tu ještě máme jídlo co se musí sníst. Mi to ale nedalo a chtěla už jsem prostě do procesu. Takže jsem ho v pondělí vzbudila s tím, že PŘEKVAPENÍÍÍ, začínáme dneska. Jídlo si pak vezme mamka. No nejspíš jsem ho moc nepotěšila. :-D Myslel, že mě zabije. Ale vstřebal to a vyrovnal se s tím. Co mu taky zbývalo chudáčkovi. Dneska je to druhý den a proklínám se, co jsem si to vymyslela za blbost. Včera odpoledne jsme začali mít oba průjem. O tom, že jsme měli hlad ani nemluvím. Ještě ke všemu jsem volala na cévní ambulanci v Hrabůvce a řekli mi, že mě můžou vzít hned odpoledne, jestli můžu. Maty to okomentoval slovy, že jestli se po cestě posere, tak s ketem končí. Zvládli jsme to bez nehody. Vyšetření mě ale moc nepotěšilo. V pravé noze se mi zhoršila žilní nedostatečnost. Takže šup pro nějaký krém na otoky a nohy nahoru. Dneska to s důsledky diety bylo horší. Matyho to chytlo, tak šel na záchod a světe div se, já najednou musela taky. Teď na sebe prásknu svůj hooodně trapný moment, tak si toho važte. Věděla jsem, že už to nevydržím a nechtěla jsem se pos**t, tak to schytala vana. No styděla jsem se, ale Maty to vzal s humorem a ještě se omlouval, že to nestihl dříve. Takže vážení, pokud řešíte prdění před partnerem, je to slabý level. Tohle je opravdová zkouška vztahu. :-D Odpoledne už nám bylo líp. To bylo štěstí, protože jsme jeli do fitka domluvit si lekce s trenérem. Od podnělí začínám a Maty se přidá. Není možné, aby když si mě vezme do parády trenér a později i Gábinka, aby ty moje nohy nebyly lepší. Jinak keto jídla chuťově nejsou špatná. Jen oběd jsem dneska teda nedala. Zkoušela jsem recept na keto rizoto s hlívou a bohužel moje porce letěla do záchodu. No co, stejně by se ve mě beztak dlouho neohřála. Na večeři budeme dělat keto palačinku s tvarohem a ovocem. To by mohlo být nejlepší jídlo dne. Tak držte palce, ať se povedou. Hubnutí zdar!

ZE ŽIVOTA KRYPLÍKA
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky