To bylo odpoledne...

03.05.2021

Taťka mě vyzvedl v práci a jeli jsme k nám domů. Byli jsme doma první, protože Maty byl ještě u doktora. Zítra k nám má taťka přijet s návštěvou. Má kolegyni v práci, která bývala módní návrhářkou a přijede se k nám domluvit na eventuálním ušití mých svatebních šatů a svatebního oblečku pro Miga. Přípravy odpovídaly tomu, jako by měla přijet málem anglická královna. Bylo to tady třeba debordelizovat a odchlupatit a tak uklízecí četa v podobě taťky hlásila nástup. Dali jsme si kafe a pak se do toho pustil. Maty ještě musel pracovat, taťka makal a já jsem vše korigovala z bezpečí gauče. Taky jsem musela ještě vyřizovat nějaké pracovní telefony. Když byl úklid v nejlepším, rozkramařený vysavač, mop, kupy prádla atd.., ozval se zvonek. Úplně jsem zapomněla, že mají přijít zkontrolovat plyn. Migoš tu mezitím vyšiloval, protože nesnáší zvonek. Plynaři to ale nebyli. Byli to nějací komisaři ohledně sčítání lidu. Sotva Maty položil mluvítko, ozvali se tentokrát ti plynaři. No a opět další kolo vyšilování. Kontrola proběhla úspěšně. Když byl taťka na odchodu, šli jsme zárověň s ním dolů a do obchodu. Nevím, jestli byl Migoš víc smutný z toho, že dědeček odjíždí nebo z toho, že se nemůže svést autem. Kluci na mě počkali venku a já rychle zajela do obchodu. Po cestě zpátky se Migošovi chtělo na velkou. Bohužel Maty zapomněl sáčky. Chtěl po mě, ať teda vysypu pečivo jen tak do tašky a dám mu ten sáček. To jsem odmítla. Napadla mě ale jiná věc. Náhodou jsem měla koupené pytle do koše. Jeden jsem teda odmotala. Maty se na mě díval, jestli jsem se nezbláznila a začali jsme se oba smát. Myslím. že Migoš měl největší sáček na hovňousky na světě. To sice nevím jistě, ale minimálně na Dubině určitě. 

Když jsem večer lezla ze sprchy s povzdechem jsem se na sebe podívala. Napadlo mě, že jestli mi na svatbě bude někdo gratulovat k miminku a já budu muset vysvětlovat, že jsem jen tak tlustá, asi se propadnu hanbou. No třeba se povede něco málo zhubnout. Za tenhle odstavec jsem od Matyho dostala kartáč, ale coo no. Každá přece chce být krásná nevěsta.


ZE ŽIVOTA KRYPLÍKA
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky