vánoční nálada

22.12.2020

Blíží se svátky a já už mám vánoční náladu. Třeba dneska ráno, když jsme jeli na tramvaj, mi v hlavě zněla koleda Vánoce, Vánoce, přicházejí. Ale nemohla jsem si vzpomenout na slova slok. No od čeho máme chytré telefony, že? A tak zatímco Maty tlačil vozík, já jsem si našla text a už jsem jela své vánoční sólo.

Když jsme u toho internetu, jeden den mi zůstal zmrzlý úsměv na rtech. Měla jsem takovou skvělou náladu, že mi vyřizujou eshopovou objednávku. Tak celá nadšená říkám Matymu, že jeden jeho dárek by měl dorazit. V tu ránu mě uzemnil tím, že to ví. Nedošlo mi totiž, že můj mail je zalogovaný na jeho mobilu - jednou jsme ho potřebovali a nejde mu to zrušit. No takže viděl potvrzení dárku i co to bude. Někdy mě ta moderní technika dokáže naštvat. Já jsem měla po radosti a miláček se mi smál.

Všechny dárky zabalené a nachystané. Teda jedna maličkost mi vlastně zabalit ještě chybí, ale ale nebudu si kazit náladu a stresovat se. Je totiž z internetu a má to dorazit dnes nebo zítra. Pokud to neklapne, tak budu nasraná, ale zatím si držím dobrou náladičku. Letos, i když je doba divoká a covid vánoční náladě a nákupům neprospívá, jsme to zvládli na jedničku. Něco jsme nakoupili přes internet a jeden den jsme se obrnili trpělivosti a dobrou náladou a vyrazili jsme do nákupního centra. Nenechali jsme to na poslední chvíli, a tak to nebylo s návalem lidí tak strašné. Zítra maximálně ještě koupit nějaké potraviny, co nám budou chybět a máme klid.

Už se nemůžu dočkat, až zítra pojedu z práce a začnou mi svátky. Doma už mě bude čekat miláček a Monča - budoucí tchýně :-). Radost nám kazí jen to, že chuděrka včera spadla ze schodů a tak bude mít barevný obličej, který to schytal. Má v plánu bojkotovat vánoční fotky, ale obávám se, že to jí u mě neprojde - jsem totiž maniak na fotky a posléze vytváření fotoknih. Takže je vám jasné, že taková fotka mi v albu nesmí chybět.

Včera mě Maty s mamkou vyzvedli v práci a nestačila jsem se divit, když na mě z auta vykoukl i Kevin (yorkšír od Lukiho). Mamka ho hlídala. Potvora malá nemohl zůstat sám doma. Když to na chvíli zkusila, dopadlo to podrápanými dveřmi do koupelny. A protože Vánoce jsou ve znamení rodiny a lásky, jeli k nám na návštěvu oba. Když si vzpomenu na začátky našich hafanů, kdy byt byl vzhůru nohama, musím se smát. Teď už jsou na sebe zvyklí a jsou kámoši. Když jsou spolu, tak jsou hodňoučcí.


ZE ŽIVOTA KRYPLÍKA
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky