Víkendová nuda

26.07.2020

Včera ostatně jako každé ráno jsem se musela přemáhat, ať vylezu z postele a dám se dokupy. Nějak po šesté chodí sestřičky převlékat postele, a když se mě ptala, jestli potřebuju něco čistého, jen jsem rozespale odmítla. Sobotní službu měla z rehabek Gabča a jedna, kterou jsem tu ještě neviděla. Měla jsem teda kolo a potom chození. Později jsem volala taťkovi. Včera večer jsem mu to totiž típla, protože jsem byla vyřízená a už se mi nechtělo mluvit. Chvilku jsem si četla, odpočinula jsem si a byl oběd. Byly zapečené těstoviny. Měla jsem na ně vyloženě chuť a vypadaly dobře. No jenže za chvíli přiletěla sestřička a porci mi vzala s tím, že se omlouvá, že já mám vlastně bez sýru a donesla mi nějaké maso s bramborama. Jako v těch těstovinách stejně žádný sýr nebyl. Takže jsem si musela nechat zajít chuť a dát si, co bylo. Odpoledne jsme s Dášou šly na kafe. Bylo chvilku po obědě, takže venku ještě nikdo nebyl. Jen jedna podivínka v andílkovi. Producírovala se tam s holou dupou. Andílka měla zezadu celého špinavého a somrovala cigarety. U nás nepochodila, ale později uspěla a spokojená se holou dupou posadila na lavičku. K večeru jsem si hrála s fotkama. Stáhla jsem si totiž jednu apku na úpravu fotek, takže jsem si našla novou zábavu. Upravené fotky jsem si pak rovnou dala do fotoknihy. Později jsem měla videohovor s miláčkem a Mončou.

Dneska žádné cvičení nebylo, takže nezájem a z postele jsem se vyhrabala, až když na stolek nosily snídani. Donutila jsem se projít po chodbě a potom jsem šla i na motomed. Jinak bych asi prospala celý den. Odpoledne jsem se opět vydala na kafe. Tentokrát sama. Dáša čekala na manžela. Vzala jsem si knížku, že si u kávičky počtu. Dole jsem ale potkala jednu paní z oddělení, tak jsem pokecala s ní. Večer mi volal miláček, že už jsou doma a že Migošek mě hledá a kňučel u záchodu, když si myslel, že tam jsem, když mě jinde neviděl. Trochu jsem si pobrečela noo...


ZE ŽIVOTA KRYPLÍKA
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky