Záda

20.10.2020

Dopoledne nebylo nijak zvláštní. V práci lehký stres, protože kolegyně, co dělají stejnou práci tam nejsou a nemám od koho odkoukávat. Ale to se snad utřepe no. Dneska jsem měla svůj první online meeting. Byla to sranda. Myslela jsem, že bude normálně porada v kanceláři, ale šéfové tam nebyli, tak to bylo online. Musela jsem narychlo shánět sluchátka, protože jsem u počítače žádná neměla. Ale připojení nakonec bylo úspěšné.

Horší to bylo po cestě zpátky. Ve firmě dneska bylo mrtvo a nebylo tam moc lidí. Jela jsem sehnat někoho, kdo mi dole pomůže s vozíkem. Nabídl se chlap, který má nanismus (je strašně malinký). Byli tam další dva zdraví lidi, kteří mi mohli pomoct, ale nějak se k tomu nehrnuli a on se nabídl. Ptala jsem se ho, jestli to zvládne a on že prý jo. Že druhému kolegovi na vozíku taky pomáhá. No dobře teda. Jeli jsme dolů a když už jsem myslela, že je to dobré a jsem v pohodě na chodníku, tak se mnou spadl a hodila jsem "záda". Nic se mi nestalo, protože madla vozíku zabránila, abych se praštila do hlavy. Chlápkovi se taky nic nestalo. Vlastně ani nevím, jak se jmenuje. Strašně se omlouval. Prý mám asi nějaký jiný vozík, než kolega. Hlavně, že se nic nestalo. Horší ale bylo, že jak jsem tam tak ležela na zádech s nohama ve vzduchu jako nějaký brouk. Ten chlápek mě nemohl sám zvednout a já jsem mu neměla jak pomoci. No aspoň, že nepršelo. Chvilku jsem tam teda ležela s nohama nahoře a týpek už chtěl zvonit na někoho z kolegů, ať nám dolů přijdou pomoct. Zastavila u nás ale jedna řidička a spolu mě zvedli. To zas byl zážitek. Pak mě ještě čekala nepříjemná řidička v tramvaji a už jsem se jen těšila domů.

Zjistila jsem, že budu muset vyrazit shoppovat. Mám sice krásné 3 zimní bundy, ale bohužel jak jsem přibrala, tak se do nich nevlezu. Blbé je, že mi vadí jak jsem tlustá. Dobré je, že mám alespoň důvod si udělat radost. Snad brzo zase otevřou fitka a budu na sobě moct pracovat, abych příští sezónu zase oblíkla ty moje oblíbené.

Dneska se mi povedl dobrý kauf pro naše dupky. Přes Rohlík většinou objednávám 3vrstvý toaleťák 16 rolí. Dneska mi napsali, že zboží není. Vyměnili mi ho teda za jiný. Za 4vrstvý, ale za stejnou cenu. Takže ušetřených nějakých 60 kč. Haha a dupy budou mít pohodlí.


ZE ŽIVOTA KRYPLÍKA
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky