Klíče, Migo dohra, procházka

28.06.2020

Klíče. Mamka odjela na odpolední a přijel za mnou Maty. Měla jsem mu hodit klíče, protože nám nefunguje mluvítko u zvonků. No vezmu klíče do ruky a najednou se mi rozletěly. Měla jsem dva svazky na takové menší šňůrce. A ta už nevydržela a rupla. Únava materiálu. Teď jsem je musela vzít ze země a jak mám ty bolesti, tak mi to hned nešlo. Ale nakonec úspěch a Maty se dostal dovnitř.

Migo dohra. Když tady byl miláček, zavolali jsme Monči. Vyměkla a už se s tím naším zlobidlem baví. Netušili jsme, že jak jí tenkrát utekl, tak to vzal rovnou přes okno. Na co by se otravoval s dveřma. Mysleli jsme, že jí utekl na procházce a on ne. Monča zalévala kytky a tak si otevřela okno a Migo využil situace a hups na průzkum. Obešel sousedy. Tam nechal bobek, támhle se zas vyčůral. No naštěstí má rád lidi a nemuseli jsme řešit jiný průšvih, kdyby někomu ublížil. Vydal se opačným směrem, než jsou zvyklí chodit na procházku. Asi už ho nebavila jejich trasa a musel zjistit, co je dál. No co kdyby to tam bylo lepší a byly tam hezčí místečka na udělání hromádky.

Procházka. Maty mě vytáhl na chvíli ven. Po cestě jsme vyhodili odpadky a potom jsme se stavili na zmrzku. Kousek od baráku máme výbornou točenou. Zrovna měli mango a vanilku. Obvykle si dávám míchanou, ale jako mango je mango, tak jsem neodolala. Mňam Mňam. Pán si je vyrábí sám a fakt umí. V takovém vedru jsem na sebe hodila jen lehké šaty. No zrovna by se hodila samodržící podprda, kdyby ovšem držela žee.


ZE ŽIVOTA KRYPLÍKA
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky