Noc, úprk, prohlídka, koronapitka

02.07.2020

To zas byla noc. Nejdřív jsem nemohla usnout a oči jak baterky. Do toho jsem furt lítala na záchod. Střídavě mi bylo dobře a pak mi zas bylo vedro a potila jsem se, jako bych běžela maraton. Při jedné návštěvě záchodu k nám do ložnice vběhl Kevin. Mamka si ho vzala k ní a spal tam. Později se nám tam vyzvracel. Zkrátka není nad klidnou bezesnou noc. A k ránu, když se spalo nejlíp zas mamka zařezávala jak dřevorubec.

Úprk. Ráno si mamka ani nedala snídani a fičela domů. Prý se před odpolední potřebuje odpočinout, že se moc nevyspala a pokaždé, když jsem šla na záchod, tak byla taky vzhůru. No...tak snad se dneska vyspíme líp.

A jede se. Po obědě mě taťka hodil domů, kde jsem se převlíkla a jeli jsme pro Matyho. Jenom jsem se oblíkla a učesala a už mi zas bylo vedro jak cyp. A já nenávidím, když se potím. Ať žije léto...Nic no...vyzvedli jsme teda Matyho v Hrabyni a jeli na prohlídku do Háje. V Mlýnu Vodníka Slámy se nám moc líbilo. Maty sice házel ještě nějaké nápady a možná se o víkendu ještě někam podíváme, ale horkého kandidíáta máme.

Koronapitka. Ten slavný virus mě už začíná pěkně srát. Když jsem nastupovala do Hrabyně, ten den zrušili kvůli opatřením návštěvy. A dneska vidím, že od zítřka ruší návštěvy na fakultce. No paráda. Tam budu tvrdnout sama. Ať už jde korona do háje fakt.


ZE ŽIVOTA KRYPLÍKA
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky