Procházka

01.11.2020

Jedu si takhle domů z práce. Trasa, kudy jezdím na tramvaj není moc frekventovaná a moc lidí tam nepotkám. Proto mě překvapilo, když jsem jela a z okna jednoho starého baráku padaly cihly a suť. A naprostý nezájem, že by tam někdo mohl jít. No tak jsem na ně zařvala, abych na sebe upozornila a nehodili mi něco na hlavu. Rychle jsem teda místem projela, ale stejně jsem měla v očích plno prachu.

V práci máme kanceláře a potom ještě o patro níž místnost, kde se skladují bedny se zbožím nebo se tam balí věci. Jednou jsem si tam chystala vitamínové balíčky na nafocení. Potom jsem nechtěla nikoho otravovat, aby mi s nimi pomohl nahoru. Tak jsem si poradila. Našla jsem tam prázdnou bednu, kde jsem balíčky naskládala. Byla ale velká a na klín se mi nevešla. No tak jsem ji před sebou šoupala po zemi. Tímto stylem jsem bednu dopravila až nahoru do kanceláří. Jediný zádrhel byl ve výtahu, ale i tam jsem to zvládla.

29. jsme oslavili dvouleté výročí. Přišla jsem domů a čekaly mě dvě krásné kytice. Jedna na jídelním a druhá na konferenčním stolku. Hned u baráku nám totiž otevřeli květinářství, tak měl miláček alespoň příležitost ho očíhnout. Nikam se kvůli koroně nemůže, tak jsme to oslavili jen v klídečku doma s vínkem. I tak to bylo fajn. Ty jo, dva roky. Na jednu stranu UŽ dva roky a na druhou TEPRVE dva roky.

Jela jsem takhle jednou z práce a když jsem čekala na tramvaj, viděla jsem, jak z tramvaje, která nebyla nízkopodlažní řidič vyhazuje párek cikánů s kočárkem. Sice jsem moc nepochopila proč a oni evidentně taky ne, protože paní se rozčilovala a přivolávala na něj všelijaké nemoci. Hned za touto tramvají jela nízkopodlažní, kam jsem nastupovala a oni taky. K mému překvapení se pán hned šinul mi pomoct a byl moc milý a ochotný. Když jsem mu děkovala, tak ještě říkal, že nemám co děkovat, že to je jasné, že pomůže. No hold když je s nimi člověk za dobře a nevyhazuje je z tramvaje, jsou taky hodní.

Dneska jsme vyrazili s Domčou a hafanama na procházku do Běláku. Domlouvali jsme to už v pátek a těšila jsem se. Jen jsem doufala, že nám vyjde počasí. Počasí nám přálo a bylo úplně ideálně na podzimní procházku. V lese bylo dost lidí. No jo všechno je zavřené, tak lidi vezmou zavděk i přírodou. Byli jsme venku přes dvě hoďky. Hafany jsme pořádně unavili. Náš Migo chrápe jak starý chlap a Domča mi psala, že její holky jsou taky unavené. Po cestě zpátky, když už jsme byli kousek od baráku jsem málem hodila držku. Nějak jsem asi nedávala pozor a najela na nějakou větší nerovnost a přední kolečka se mi tak sekly, že jsem i s vozíkem letěla dopředu. Otestovala jsem tak alespoň Matyho reflexy. Nic se naštěstí nestalo. Jen jsem se lekla.


ZE ŽIVOTA KRYPLÍKA
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky