Rodinka na tripu

07.05.2021
Dopoledne bylo chaotické. Ostatně jako vždycky, když se někam chystáme. Oba jsme totiž dneska ještě pracovali a do toho chystali vše na výlet.

Člověk by neřekl, kolik toho budem na čtyři dny tahat. Jenom moje krypl výbava- vozík a chodítko zabere dost místa.  Pak sbalit naše věci, Migovu výbavu, peřiny a málem abychom objednávali stěhováky...to přeháním, ale do mamčiného malého Peugeota bychom se nevešli.
Miga jsme oblíkli do trička, aby tolik nelínal - taťka ten nápad hodně ocenil. Vše se teda naložilo a jelo se. Asi po hodině a půl jsme stavěli na čurpauzu a protože jsme měli brzo oběd, nějak nám vyhládlo. A jako správní Češi na výletě jsme vybalili řízky - nee to si dělám srandu. Řízky sice byly, ale v upgradeové formě sendviče z benzinky.
Než dorazíme do cíle, vrátím se ještě ke včerejšku, ať mi ta cesta lépe utíkala.
Hned ráno mě pobavil mail od jednoho fotografa. Prý si mě googlil a četl můj článek, kde jsem si stěžovala na ceny a že prý se můžeme domluvit, aby cena nebyla dvakrát vyšší, než šaty 😁. Tak uvidíme. No jo celebrita hadra 😁😁
Odpolední cesta domů se proměnila v bitku o tramvaj. Když jsem nastupovala, tak v tramvaji už byly dva kočárky a nastupovaly dva voziky - já a jeden pán na električáku. Věděla jsem, že by měl řidič vzít jen jednoho a protože pán tam byl dříve, myslela jsem, že pojedu další. Řidič byl ale moc milý a vešli jsme se. Postupně kočárky vystoupily a na jedné zastávce chtěla nastoupit paní na električáku. Bohužel tři bychom se nevešli. A tak chuděrka jen nešťastně marně bušila na dveře. Bylo mi jí moc líto, ale...c'est la vie. Naštěstí za pár minut jí jela další.

ZE ŽIVOTA KRYPLÍKA
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky