Suchou mě nedostanou

10.06.2021

Chystám se takhle do fitka. Venku se zvedal vítr a hnala se bouřka. Migo byl trochu neklidný, ale nic šíleného. Uvažovala jsem, jestli to neodpískám a neomluvím se.  Ale nakonec jsem si řekla, že to třeba stihnu, než začne a dojedu suchá. Vyjížděla jsem teda z bytu a Migoš mi vyletěl na chodbu. Byli jsme ještě sami doma, tak jsem ho musela honit sama. Nechtěl být sám bobek. A rvalo mi srdce ho tak nechat. Ale bohužel no. Když jsem ho úspěšně zamkla doma, a byla už u výtahu, rozpršelo se. Další kolo váhání, jestli jet nebo nejet. Pochlapila jsem se ale a rozhodla se, že pojedu i tak. Nebylo to nic šíleného, takže jet se dalo. Dojela jsem ale zmoklá jak slepice, protože pláštěnka v tom větru stejně byla na nic. Když jsem dojela do fitka a asi do pěti minut přestalo pršet, jen jsem se usmála...

ZE ŽIVOTA KRYPLÍKA
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky